MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 18

Både jag och Jasmine var helt dyngsura. Medans vi hade försökt springa ifrån  Paparazzin så hade det börjat regna och väldigt kraftigt också.

När jag slutade springa visste jag inte vart vi hade sprungit men vi hade kommit till en mur vägg.

Vi kollade på varandra och det var en väldigt spänd stämning. Varför ska alltid de jädra paparazzin förstöra allt. Jag ville verkligen bryta den spända stämningen men jag visste inte vad jag skulle säga. Så jag sa det mest idiotiskaste man kan säga när det har börjat regna.

-Fint väder det är idag.

-Hahah Cody vad gullig du är, jag måste verkligen se för jävligt ut just nu, sa Jasmine och kollade ner mot marken.

-Jaa det gör du verkligen sa jag med ett flin på läpparna.

-haha cody tyst skrattade Jasmine och puttade till mig.

-Vad? jag sa bara det du sa, sa Cody.

-vill du veta en sak Cody sa Jasmine lite mystiskt.

-Ja vad? sa jag som verkligen ville veta

-Jag har alltid velt kyssa någon i regnet som typ i spiderman filmerna, sa Jasmine lite flörtigt och vände sig om och började gå.

Jag tog tag om henne bak i från runt midjan som jag vet att hon älskar. Jag kysste henne lätt så halsen sen så vände hon sig om och vi kysstes en lång kyss. Ja det kanske inte var som i Spiderman filmen när Spiderman va upp och ner på en såndär brand trappa. Men tro mig det var exakt lika passionerat som det såg ut att vara när man såg filmen.

 


länge sen vi skrev en episod så jag blev tvungen att skriva en nu....
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0