MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 9

Cody började närma sig mig och nu var han så nära att våra läppar var mindre en en centimeter i från varandra. Våra läppar mötes och vi började kyssas.

I min hjärna flög 1000 tankar omkring men det var bara en jag tänkte på ”jag är kär” .....

JASMINES PERSPEKTIV

 

Vi höll på rätt så länge allt kändes så perfekt jag ville inte att det skulle sluta.

Hans läppar var så mjuka helt perfekta. Han la sina händer mjukt vid mina höfter.

Jag kan inte fatta att Cody Simpson gillar mig lika mycket som jag gillar han.

Vi hörde någon plinga på dörren och båda hoppade upp från soffan samtidigt.

Man såg på Codys ansikte hur skrämd han blev och jag blev nog lika skrämd.

Cody sprang och öppnade dörren och jag försökte göra så att mina röda kinder försvann.

När Cody kom tillbaka kom han inte tillbaka själv utan med Justin Bieber ,Christian

Beadles Payton rae ,Caitlin beadles.

-Hej, sa jag som inte ens märkte att klockan hade blivit 4 än.

-Hej, sa Justin Bieber ,Christian

Beadles Peyton rae ,Catlin beadles sammtidigt.

Efter var hade presenterat oss  så visade Cody vart dom skulle lägga sin saker.

Sen så bestämde vi oss för att gå bada i poolen.

 

 

CODY SIMPSONS PERSPEKTIV

Hon är så vacker och snygg. Jag satt mig på en solstol och kollade på när min flickvän(för visst är hon min flickvänn nu?) tog sig upp från vattnet. Hennes bikini var så vacker på hennes solbruna hud. Hela min kropp hoppade av glädje när hon satt sig bredvid mig.

Vi satt tysta ett tag tills jag bestämde mig för att prata med henne.

-Vad gillar du att göra? asså på fritiden?

Det såg ut som att hon hade suttit och dagdrömt för när jag sa det ryckte hon till.

-Eee... jag älskar att dansa fast jag går inte i något speciellt.

-Sjunger du? frågade jag

-Hahaha neej du skulle bara höra mig sjunga, jag sjunger som en kråka, sa hon och gav mig det som måste vara det vackraste leendet i världen.

-Hahah jag lovar att du inte sjunger så dåligt,sa jag

-Har du hört mig sjunga sa Jasmine och båda började skratta.

Vi satt där och skämtade med varandra en stund. Både hon och jag skrattade så mycket så vi fick ont i magen. Jasmine har helt klart det gulligaste skrattet jag har hört...



Kommentarer
Postat av: Anonym

1. det stavas Payton

2. det stavas Caitlin



ni behöver ju inte skriva Cody Simpsons perspektiv, utan ni kan ju bara skriva Codys perspektiv..

2011-01-26 @ 22:36:26
Postat av: Anonym

Mer

2011-01-29 @ 14:12:44
Postat av: Anonym

Har ni get upp elr vad är det frågan om?

2011-01-29 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0