MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 6

Någon hade smsat mig "Hej Cody, Du gav mig ditt nummer via privat meddelande så istället för att skriva till dig på twitter så smsar jag dig. Jag vill gärna träffa er igen!:) Du kan bara ringa mig sen när du har tid

kram!:p"....

JASMINE PERSPEKTIV:

Vaknade och kom på att jag fyller år om en vecka.

Förut när jag var liten så brukade jag räkna ner dagarna men nu har jag helt glömt bort det. Jag undrar vad jag får i födelsedags present. jag önskade ju Cody Simpson av pappa men det har jag ju redan fått tänkte jag och log för mig själv.

Jag gick upp från sängen gick in i badrummet och tvätta av ansiktet och borsta tänderna.

Efter jag hade gjort det gick jag ner till köket. Mamma hade fixat Bacon och på frukost bordet satt pappa och Robin.

-Godmorgon sa mamma

-Godmorgon

-När vaknade ni egentligen? sa jag

Jag brukar alltid vara den som vaknar först så jag blev lite förvånad när jag såg att alla var upp när klockan inte ens hade slagit 10.

-Ungefär klockan kvart över nio Robin ska ju på innebandy match snart, sa mamma

-Okej.

-Kan inte du sova hemma hos Isabell idag för vi kommer vara i Canada i 3 dagar.

Då kom jag på att jag inte har snackat med Isabell sen jag sprang ifrån henne.

Hon har inte ens ringt och sagt förlåt till mig eller kanske det är jag som borde säga förlåt. Det var ju trots allt jag som var elak och sprang ifrån henne.

-Men nej jag klarar mig själv, som jag har sagt nästan 100 gånger så är jag inte 3 år!!

-Vi vet att du klarar dig själv men det blir mycket bättre så slipper vi oro oss.

-Men nej sa jag och åt upp min frukost och gick upp till mitt rum för att leta efter min mobil. Jag tänker ringa Isabell och fråga om hon vill hitta på något. När jag hade hittat min mobil såg jag att jag hade fått 2 sms på mobilen. ”Hej, vi kanske kan vara imorgon för vi ska typ ha en fest här för min vän Camron åker tillbaka till Australien på Måndag” .Smset var från Cody ,det andra Smset var också från Cody

”Vi ska ha sleepover , det är massa andra barn som kommer så vill du komma?(;”

När jag såg smset blev jag så glad att till och med världens dummaste person skulle förstå att jag var världens lyckligaste person. Jag skrev snabbt tillbaka

”Gud vad roligt, Klart jag kommer vilken tid vill du att jag ska komma ditt? och vart bor ni? vad ska jag ta med mig?:DD”

några minuter senare vibrera min mobil

”Du kan möta mig vid den där affären du var inne i och köpte min tidning klockan 1 så går vi hem till mig tillsammans. Ta med dig bikini och sovkläder och tand borste;DD”

Jag skrev tillbaka till han lika snabbt som han skrev till mig

”Can’t wait (;”

Efter det lämnade jag min mobil och gick ner till mamma och pappa.

-Mamma och pappa jag kommer inte sova själv hemma.

-Vart ska du sova undrade mamma med ett leende på läpparna

-Hemma hos en kompis

-Vem? isabell? sa pappa som också blev glad med nyheterna jag gav dom.

-Neej Cody Simpson

-VA?? sa både mamma och pappa samtidigt

-Ja asså igår när jag var ut så möte jag han, han bjöd mig på Mc donalds och vi blev jätte bra kompisar.

-Aha men då måste vi prata med Codys mamma först sa mamma

-Men nej snälla mamma skäm inte ut mig! nu!!!

-Joo ge mig deras nummer nu.

Jag såg på både mammas och pappas ansiktuttryck att dom inte trodde på mig

så jag bestämde mig för att ringa han .....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta aldrig skriva bästa bloggen

2011-01-18 @ 22:12:08
Postat av: Anonym

Mer!!! Haha

2011-01-23 @ 00:01:59
Postat av: lollo

älskar idén<3 men du, du kanske borde öva på din skrivartalang?? lite förutsägbart och för overkligt. Beskriv mer! Men bra ändå;)

2011-09-18 @ 18:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0