MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 5

Omg den här dagen kan inte bli bättre. Det känns inte som att allt har sjunkit in en.

Innan jag loggade ut från twitter så kollade jag om jag hade fått några privata meddelande.

Jag hade fått ett från Cody och jag tappade nästan andan när jag såg vad det stod ....

font-family: Verdana; font-size: 12px;">



CODY SIMPSON PERSPEKTIV:

-Varför svarar hon inte, jag kanske gick på för starkt ?

-Men herregud Cody! hon kanske gick ut och inte såg att hon hade fått ett privat meddelande. sa Alli

-Ja du kanske har rätt.

-Ska vi hitta på något nu för att jag är uttråkad sa Camron.

-Vi kan gå ut ?

-vad ska vi göra ute hade du tänkt Cody?sa Alli

-Men kom på något själv.

Efter det märkte jag vilken tjurig röst jag hade haft mot min syrra. Men det var ju inte min syrra jag var arg på det var ju mig själv.

-Du behöver inte ha sånn tjurig röst.

-förlåt, jag är jätte tröt sen tror jag att jag har ont i huvudet så jag ska nog gå sova eller nått.

-okej,kom Camoron vi går ut och hittar på något

-ja! säg om du behöver något Cody?

-Ja nu när du säger det, kanske du kan läsa Askungen till mig tills jag sommnar?

Haha sa Camron och puttade till mig löst.

När dom hade gått tittade jag en sista gång på twitter. Och  såg att jag fortfarande inte hade fått något från @jasmine143.

Jag gick ut till Köket och såg att pappa hade skärt vatten melon till oss. Vatten melon är en av dom godaste sakerna som finns. Jag åt några bitar i tystnad mamma och pappa var och handlade. När jag satt där började jag undra varför inte Jasmine hade svarat. Hon kanske inte alls tycker om mig och hon kanske bara hade tröjan för att hon lånade den från någon kompis eller nått.
Men hon stog typ och stirrade på mig med ett stort leende på läpparna hon måste gilla mig.

-Jupp nu är det sagt hon gillar mig!

-Vem gillar dig?

Jag hade inte märkt att jag hade sagt det där högt. Hade häller inte märkt att mina föräldrar hade kommit hem.

-Nee, det var inget

-Men säg nu, är det en tjej du gillar eller kanske är tillsammans med?

-nej måste gå och duscha nu.

Blev tvungen att gå där ifrån så jag inte skulle låta konversationen fortsätta.

När jag hade duschat gick jag in i mitt rum och kollade om någon hade ringt mig eller smsat mig.

Någon hade smsat mig "Hej Cody, Du gav mig ditt nummer via privat meddelande så istället för att skriva till dig på twitter så smsar jag dig. Jag vill gärna träffa er igen!:) Du kan bara ringa mig sen när du har tid

kram!:p"....

 

 


 

Nu har ni fått se lite från Cody's perspektiv! Vet att vi nys har startat novell men skriv gärna i en kommentar vad ni tycker om novellen så här långt!:))




Kommentarer
Postat av: Anonym

BÄST :D

2011-01-18 @ 15:59:08
Postat av: Anonym

MERA MERA MERA

2011-01-18 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0