MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 4

-Hoppas vi ses snart igen sa han medans han hoppade in i bilen.

-Ja det hoppas jag med sa jag, och föresten, tack för maten! ;)

-Det är lungt sa han och åkte iväg.


När jag kom in såg jag att både mamma och pappa var oroliga.

-Vart har du varit sa mamma

-Jag skulle ju gå köpa mjölk?

-Ja men jag trodde inte det skulle ta  3 timmar!!

Ojj tänkte inte på att jag hade varit borta så länge.

-Ja, men jag möte en också.

-Varför svarade du inte din mobil ? sa pappa

-För den var urladdad.

-Ja men nästa gång du går ut vill vi veta vart du går och hur länge du är borta.

-Men ge er jag är inte 4 år.

-Var inte så kaxig unga dam sa pappa med sin arga röst

-Men...

-Inga men, om du ska ut längre en 3 timmar vill vi veta det!

-Ja....

Efter den där jobbiga pratstunden med pappa och mamma blev jag tvungen att sätta på musik. Jag tog på Summertime med Cody Simpson. Jag loggade in på twitter och hade inte en fattat vad som hade hänt idag. JAG HADE NYSS FÅTT MÖTA CODY SIMPSON!!

Min idol, den jag drömmer om, den som jag har mer en 15 afficer på i mitt rum bjöd mig nyss på Mac donalds och satt sig bredvid mig både i bilen och i mac donlalds.

Jag gick in på Cody Simpson twitter och såg att han var inloggad. Jag skrev ”@Thecodysimpson jag hade så roligt med dig idag, fast kanske inte så roligt att du skrämma mig. lol ” .Efter det gick jag in i duschen .Sen gick jag ner till köket och kollade om vi hade något gott att äta. När jag åt kom pappa .

-gumman du vet att allt vi vill veta är att du är säker

-Ja det fattar jag men du behöver inte  behandla mig som att jag vore 3 när jag är 13!

-Men för oss är du alltid den där lilla tjejen som behövde hjälp till att komma upp på gungan, sa pappa.

-mmm.

-Men du ska veta att jag älskar dig och både jag och mamma förstod att vi överreagerade.

-jag älskar dig också pappa och nästa gång jag är ute ringer jag er och berättar vart jag är eller vart jag sover.

Jag gav pappa en kram sen gick jag upp till mitt rum.Tog min dator och satt mig på sängen Jag tog på Don’t cry you’re heart out. Sen logga jag in på twitter och såg att Cody hade tweetat mig ”@jasmine143 Kanske kan vi träffas igen, hade verkligen roligt med dig och nästa gång ska jag inte skrämma dig men jag kan inte lova nått ;) lol”.

Omg den här dagen kan inte bli bättre. Det känns inte som att allt har sjunkit in en.

Innan jag loggade ut från twitter så kollade jag om jag hade fått några privata meddelande.

Jag hade fått ett från Cody och jag tappade nästan andan när jag såg vad det stod ....


Kommentarer
Postat av: Linda

oj detta blir ju snart till en hel bok;)

2011-01-17 @ 16:54:35
URL: http://codysimpsonsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0