MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 3

Efter vi hade beställt satt vi oss längst bak. Jag satt bredvid Cody.

Efter vi hade ätit klart frågade Cody mig om jag ville följa med ut och ta luft. Jag sa självklart ja!

När vi kom ut så tog Cody min  hand  och började springa.

Visste inte vart vi skulle men jag följde med......

 

 

Cody var riktigt snabb och jag snubblade säkert 50 gånger. Han bara sprang utan att stanna och vi hade säkert sprungit i 5 minuter. Det kändes som en dröm som kom sann, lyckligare än så här kunde man inte vara! Plötsligt stannade han och jag såg att vi var på McDonald’s baksida, jag som trodde vi hade sprungit längre, för det kändes faktiskt så!

-Varför sprang du? frågade jag

-Jag tror det var några paparazzi som kom, kände igen deras bil. Dom följer efter mig över allt och jag får aldrig vara ifred, och om dom såg oss tillsammans skulle det stå massa i tidningen om att jag ’‘dejtar’’ någon och det är ju inte riktigt sant.

Vaddå inte sant tänkte jag, vi hade nyss vart och ätit och han höll nyss min hand, det var ju så nära en dejt man kunde komma. Fast när jag tänkte efter så hade han rätt, det var faktiskt ingen dejt.

-Jag ringer min chaufför så får han komma och hämta oss, han han skjutsa hem dig om du vill.

-Gör så du, det blir bra svarade jag.

Efter 10 minuter kom hans chaufför och hämtade oss, Alli hoppade in i framsätet och Camron satte sig i mitten.

-Kan inte jag få sitta där, sa Cody till Camron

-Ahaa, jag förstår nog sa Camron medans han flinade och blinkade med ena ögat.

Chauffören släppte av mig hemma hos mig och jag hoppade ut, tackade för skjutsen och stängde dörren. Jag hörde hur någon öppnade den igen och jag kollade bak, det var Cody.

-Förlåt jag glömde säga hejdå till dig sa jag och kände hur röd jag vart i ansiktet.

-Ja jag var på väg att börja gråta sa Cody.

Jag skrattade till och gav honom en hejdå kram.

-Hoppas vi ses snart igen sa han medans han hoppade in i bilen.

-Ja det hoppas jag med sa jag, och föresten, tack för maten! ;)

-Det är lungt sa han och åkte iväg.



det vart lite konstig med det här inlägget, men det går iaf att läsa :)
hoppas det här vart en bra fortsättning :) kommentera gärna! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är den här historien tagen från verkligheten alltså att du Hr träffat cody

2011-01-15 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0