my dream became a reality-episode 1


-Vart ska vi egentlige? Alltid när jag är med min vän Isabell så hittar vi alltid på något roligt men nu blev jag lite orolig..

-Jasmine det får du se när vi kommer fram, den där mystiska blicken på hennes ögon gjorde så att jag förstog exakt vart vi skulle.

-oohh neej, glöm att jag går ditt. Hon hatar typ mig och dessutom känner vi inte ens varandra. Varför skulle jag vilja gå på hennes fest?

-Men kom igen det blir kul sa Isabell

-Men neej jag drar hem ,ha så kul på festen!

Sen vände jag mig om och gick hem. Jag hörde Isabell säga något men jag hörde inte så bra så jag fortsatte gå.

När jag kom hem gick jag upp till mitt rum. Jag tog på mig ett par Hot Pants och en stor T-shirt med Cody på sen tog jag min dator och logga in på twitter. Jag kollade på Cody Simpsons twitter. Just som jag  skulle ta på Cody Simpson låt ”Iyiyiy” så kommer pappa in genom dörren

-Vad vill du ha till födelsedag gumman?

-Va?

-ja, vad vill du ha till födelsedag present?

-Cody simpson mumlade jag för mig själv. Måste ha mumlat ganska högt för pappa sa sen

-Ska försöka men hoppas inte för mycket nu!

-haha nee pappa, det kommer jag inte.

När pappa hade stängt dörren tog jag på ”IYIYIY” och började tänka på Isabell.

Hatar verkligen när Isabell håller på så där. Hon har alltid varit super populär men det har inte jag jo visst har jag vänner men inte är jag populär iallafall. Jag har alltid varit bästis med Isabell ända sen jag kan minnas.

-Gumman kan du gå köpa mjölk?

-Men kan inte Robin göra det ?

-Han är ute med sina kompisar..

Jag stängde av datorn sen gick jag ut.

-ta en 20 från min plånbok

-Ja mamma

När jag gick ut lyste det typ överallt men det gör det alltid i L.A . När jag kom in i affären så tittade jag efter tidningar. Letade efter en med Cody Simpson afficer i. Jag hittade ingen så jag frågade han i kassan och han sa att det fanns en från ”J-14”. då kändes det som någon kollade på mig. Jag tog en ”J-14”  tidning. Jag var så när att betala för tidningen och gå ut men kom på att jag skulle köpa mjölk också. Jag tog ett mjölk paket sen betalade jag och gick hem. Det är så skönt ut idag. Älskar när det är varmt ute men ändå en skön vind. Efter jag hade gått rätt så länge hörde jag något bakom mig men jag ignorerade det. Jag gick lite till och då hörde jag någon skratta bakom mig.

Då visste jag vem det var.

-ASSÅ LÄGGA AV ISABELL, SLUTA FÖLJ EFTER MIG FÖR DET ÄR INTE ROLIGT!

 


Det blev inte så mycket om Cody men det är ju bara första episoden så det kommer mer med han!:)

 


Kommentarer
Postat av: elle

MER MER MER MER

2011-01-14 @ 10:30:27
Postat av: Anonym

as bra!!

2011-01-14 @ 16:00:22
Postat av: Anonym

as bra!!

2011-01-14 @ 16:00:35
Postat av: mimmi

Hihi, asso, ta en 20:a - om hon bor i L.A. så är ju en tjuga = 20 * 8 = typ 400 kr...hihi xD

Fast jag fattar, bara störde mig lite på det :)

2011-02-22 @ 19:39:44
Postat av: Madde

haha asso 'mimmi' 20*8 är 160 oh inte 400! haha

2011-08-15 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0