svar på tal!

svar: asså förlåt jag mår faktiskt as dålig!!! Jag suger verkligen på att blogga på denna blogg.
Hoppas ni fattar att jag vill blogga mer det är bara det att jag inte har tid. Det är helt vårt fel. Vi har er som är dom mest gulligaste läsarna i världen som säger till oss att blogga, men vi Hinner bara inte!
Jag tänker på att stänga ner denna blogg men det tänker jag inte göra för då känns jag mig ännu elakare för då har ni typ väntat helt i onödan!
Men nu är det skärpning jag tänker iaf bli klar med denna novell sen kan jag tänka på om vi ska stänga denna blogg eller inte!
Nu ska jag börja hitta tid till att skriva episoderna. FÖRLÅT FÖR ALLT!♥♥♥
Nästa episod kommer idag eller imorgon!
kram kram!!!!

Kommentarer
Postat av: Codyliever :P

Det gör inget :> <33 bara det kommer upp en del då och då så blir jag glad i alla fall :D

PS. Ni driver världens bästa novell :) Jag funderar också på att skriva en, så bra er är!! :) <3333k

2011-02-13 @ 22:33:28
Postat av: Anonym

när kommer den då?

snart?

2011-02-14 @ 11:33:27
Postat av: Anonym

Den är as bra!! :D

men sen när du har skrivit klart novellen kan du inte ha kvar bloggen endå i fall min kanske vill gå in då och då och läsa, det vill jag iaf. :$ hehe !

2011-02-14 @ 16:57:24
Postat av: Anonym

Men vad fan, sluta blogga annars skriv ner allt. !

Jobigt när bara en inlägg kommer sen får man vänta jättelänge......

Det är mycket bättre att sluta blogga stället.

2011-02-20 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0