MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 14

kollade och undrade vad fan jag höll på med, hon kanske anmäler mig för inbrott. Plötsligt hör jag någon i trappan, jag skulle aldrig hinna klättra ner igen för hon skulle märka mig. Det stod en gitarr bredvid hennes säng. Jag tog den och satt mig på sängen.




JASMINES PERSPEKTIV

Jag gick in i badrummet för att borsta tänderna och ta bort mitt smink. Jag såg att min maskara hade runnit pinsamt om Cody hade märkt det.

När jag hade gjort det gick ner igen för att kolla om dörren var lås. Efter jag såg det där avsnittet av Criminal minds kommer jag nog aldrig somna. Efter jag hade kollat om dörren var lås gick jag upp mot mitt rum. När jag var på väg mot mitt rum så började jag tänka på hur elak jag varit mot Cody. Men det var ju faktiskt han som gjorde fel inte jag. Men jag borde ändå inte vart så elak mot han, han försökte ju. När jag kom till mitt rum så öppnade jag dörren och.....

”Baby girl I would never tell you lies, no crocodile tears, no messing with your mind, we could talk forever, past the end of time, I promise you a love that'll never make you blind,

 

 

CODY SIMPSONS PERSPEKTIV

Jag visste att hennes favorit vers från låten ”Dont cry your heart out” är den andra versen för att den börjar på hennes favorit ord Babygirl. jag fortsatte sjunga på hopp till att hon skulle förlåta mig. När jag hade sjungit klart såg jag att ett stort leende sprida sig över hennes ansikte.

-Förlåt Jasmin jag var en dum idiot jag skulle ha spenderat mer tid med dig. Det var jag som bjöd ditt dig men jag var så elak att jag var med Bella hela tiden. Sen vill jag att du ska veta att inget hände mellan Bella och mig. Jag älskar dig ingen...

Jag hann inte prata klart för Jasmine hade kommit fram till mig och lagt sitt pekfinger över minna läppar så jag skulle bli tyst.

-Jag älskar dig också Cody, sa Jasmine....



Förlåt för ens så kort episod. Kommentera nu, det är roligare att blogga när ni kommenterar!!!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeer

2011-02-20 @ 15:13:22
Postat av: Anonym

mera!

Och jag vill ha längre med! För Jag älskar att läsa denna novellen! =)

2011-02-20 @ 17:42:15
Postat av: Anonym

fortsätt den är skit bra!! :D

2011-02-20 @ 20:25:38
Postat av: Anonym

Jätte bra blogg och storys men blogga mer! :)

2011-02-20 @ 23:23:13
Postat av: Anonym

haha!:)

2011-02-22 @ 18:16:24
URL: http://codysimpsonsweden.blogg.se/
Postat av: Emma

MEEERRRAAA!

2011-02-23 @ 11:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0