my DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 17


Det var en guld färgad ring och på ringen stog det ”babygirl i love u”.

-Cody snälla säg att detta inte är äkta guld!! skrek jag som var i chock.

-Det kan jag inte säga för då ljuger jag ju, sa Cody med ett leende över läpparna.

-Du behövde inte göra detta, det måst ha vart jätte dyrt, det måste vart omöjligt att göra på så kort tid, sa jag eller snarare skrek jag.

-Jasmine jag vill verkligen aldrig förlora dig, det spelar ingen roll hur mycket den kosta eller

hur lång tid den tog att göra. Jag älskar dig och det kommer jag alltid göra.

Istället för att svara på det Cody sa log jag bara. Sen tog Cody tag i mitt ansikte och kollade på mig och sa ”du är det vackraste som finns mellan himmel och jord”. Han kysste mig två gånger lätt på läpparna sen kysstes vi mycket längre.

Hans läppar är så mjuka och perfekta. Han drog sin hand genom mitt bruna långa hår.

Jag kände att jag mer och mer ville att han och jag skulle ha sex med varandra här och nu. Vi la oss på varandra på den mjuka sköna stranden. Vet inte hur länge vi kysstes men jag vet att jag inte ville vara någon annan stans en här. Vi måste sluta nu lyckades Cody klämma ut i alla detta kyssande Varför sa jag. Har du en kondom frågade Cody som ingenting, nej svarade jag.

Dåså då måste vi verkligen sluta nu innan saker och ting fortsätter och vi gör ett stort misstag. Till och med att Cody sa så så fortsatte vi kyssa varandra. Tills vi hörde några skrika.

-Cody vem är den nya flickvännen?

-Cody du sa till dina fans att du var singel, varför ljög du?

-Vart mötes ni två kärleksduvor?

-Är du otrogen på Bella Thorn Cody?

-Varför leker du med tjejer Cody?

 


 

Förlåt för en så kort

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra, men vi vill ha längre och bättre uppdratering!! FÖR MAN BLIR OBSESSED!!!

2011-03-13 @ 03:35:36
Postat av: Julia

2011-03-13 @ 19:22:27
Postat av: Julia

Håller med.

Jätte bra verkligen :)

2011-03-13 @ 19:23:13
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0