MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 15

Jag hann inte prata klart för Jasmine hade kommit fram till mig och lagt sitt pekfinger över minna läppar så jag skulle bli tyst.

-Jag älskar dig också Cody, sa Jasmine....



CODY SIMPSONS PERSPEKTIV:

Jag vaknade av att jag fick solstrålar  i ögonen. Fan att den där solen alltid ska förstöra min sömn. Jag kollade på Jasmine och kysste henne mjukt på pannan, hon är så söt när hon sover. Jasmine öppnade sakta sina ögon och kollade på mig.

-Oj förlåt, menade inte att väcka dig, sa jag.

-Det är lugnt men hur länge har du suttit och kollat på mig så där? Frågade Jasmine med ett leende på läpparna.

-Inte länge, men ett vackert leende som ditt stannar ju tiden, sa jag

-Cody vad gullig du är, bara för det ska jag laga frukost till dig, sa Jasmine. Som kysste mig på läpparna och hoppade ut ur sängen i hennes snygga hotpants och stora t-shirt på laget Arsenal.

 

 

JASMINES PERSPEKTIV:

Jag kanske inte ser ut som den som är bra på att laga mat med det är jag. I alla fall när det gäller frukost. Jag lagade omelett med bacon. När jag var klar gick jag upp till Cody med frukosten och satt på tv:n och satt mig bredvid Cody. Vi åt upp väldigt snabbt och bestämde oss för att gå ut på stranden.

Cody ville åka hem först för att hämta kläder. Så vi bestämde oss för att mötas där vi först mötes. Jag byte om och märkte att jag hade duschat och sminkat mig på mindre en en kvart.

Så jag satt mig i tv rummet och kollade på Svampbob. Älskar verkligen Svampbob....


Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra!

men kan ni inte göra längre ep, eller korta och ofta? :) för den är skit bra!! (Y)

2011-02-23 @ 17:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0