MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 8

-Buuuuuuuu

-Du har sagt att du ska sluta med det där Cody, haha

-Ja men jag lovade aldrig, sa Cody och blinkade med ena ögat.

 

 

JASMINE PERSPEKTIV:

Codys hus var så stort och vackert. Jag hälsade på Codys föräldrar som skulle åka upp till ett vackert hotel för att festen skulle vara föräldrafritt. Båda Codys föräldrar var jätte trevliga.

-Så du är Jasmine, sa Codys pappa

-Ja det är jag det.

-Äntligen får vi möta tjejen Cody har gått runt och mumlat om.

-Jasmine kom så visar jag vart du kan ställa dina saker, sa Cody

Jag märkte på Codys röst att han bara ville bort från sina föräldrar så snabbt som möjligt, så jag följde med.

-Okej, det var trevligt att möta er! sa jag och följde med Cody

När vi kom upp till hans rum så sa han att vi kunde hitta på något för dom andra inte hade kommit en.

-Vad vill du göra sa Cody och satt sig på sin säng.

-Vet inte sa jag och satt mig brevid honom.

-Vi kanske kan spela xbox ? sa Cody

-Ja jag äger på det!

Vi gick ner till vardagsrummet och började spela. Efter en liten stund av spelning märkte jag att vi var själva.

-Vart är Alli och Camron? frågade jag

-Dom är hemma hos en av Allis vänner, sa Cody utan att ta ögon från spelet.

-Jaha,Vilka är det som kommer i kväll?

-Justin Bieber, Bella thorne, Peyton rae, Christian beadles, Catlin beadles, Jessica Jarrell, Jasmine villegas och många mer.

-Aha, gud vad roligt vi kommer ha sa jag

- Ja det kommer vi, jag är verkligen glad att du kom Jasmine, gillar dig verkligen.

Sa nys Cody vad jag tror han sa. Sa han att han gillar mig.Jag har drömt om den här dagen. Mina händer blev svetiga och jag kunde känna hur heta mina kinder vart i mindre en 1 sekund.

-Jag gillar dig också sa jag

Cody började närma sig mig och nu var han så nära att våra läppar var mindre en en centimeter i från varandra. Våra läppar mötes och vi började kyssas.

I min hjärna flög 1000 tankar omkring men det var bara en jag tänkte på ”jag är kär” .....



 


Kommentarer
Postat av: Kändisnoveller!

Hej!



Är det så att du gillar noveller? Isåfall borde du kika in på min blogg och LÄGGA DIT EN KOMENTAR om vem DU tycker första novellen ska handla om!



Kom igen nu, det är obegränsat vilken person du väljer! Sprid detta så får vi igång denna blogg snabbt!



KRAM (glöm inte komentera nu!)

2011-01-23 @ 13:48:46
URL: http://kandisnoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0