MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 2

Hörde jag något bakom mig men jag ignorerade det.

Jag gick lite till och då hörde jag någon skratta bakom mig.

Då visste jag vem det var.

-ASSÅ LÄGGA AV ISABELL, SLUTA FÖLJ EFTER MIG FÖR DET ÄR INTE ROLIGT!

När jag vände mig om såg jag att det inte var Isabell. Det var någon helt annan... Det var CODY SIMPSON!!!

Mitt hjärta började bulta snabbare. Jag ville skrika men det kom inget ljud ut från min mun. Jag visste inte vad jag skulle säga så jag var bara tyst. Efter en för mig kändes som timmar av pinsam tystnad sa Cody

-Hej, ledsen om vi skrämde dig vi såg att du hade på dig en T-shirt med mitt ansikte på så jag tänkte överaska dig!

-D-d-d-de är lugnt blev inte skrämd bara överraskad.

-Okej bra.:)

Nu gav Cody mig ett leende som var det mest perfekta leendet i världen. Ni vet när man folk säger att ett perfekt leende kan stanna tiden det gjorde hans . Har aldrig fått uppleva det förut.

-haha är jag verkligen så snygg?

Hade inte ens tänkt på hur sjuk jag måste ha sätt ut för dom. fatta om jag hade sätt en kille som  kollade på mig och halv dreglar i typ 3 min .

- Ja eller neej eller jag vet inte. svarade jag

-Hahaha du är faktiskt söt sa Cody

-Naaw tack sa jag och blev helt röd i kinderna

-Jajaja nu räcker det, sa camron en av Cody’s vänner.

-men vill du följa med oss till Mc Donalds sa Cody’s syster Alli som jag inte ens hade märkt. Hade faktiskt  inte märkt någon annan än Cody.

-Jaa det vill jag!

när vi kom fram till mc donalds gick vi fram till kassan.

-Vad vill du ha frågade Cody

-Men nej du behöver inte betala till mig

-nej jag hade inte tänkt det sa Cody

-aha bra

(VÄLDIGT PINSAM TYSTNAD)

-haha jag skojade bara och självklart ska jag betala till dig det är ju vi som bjöd hit dig och så skrämde jag ju dig!

-Jag blev inte skrämd!

-Joo det vart du visste, du skulle ha sätt ditt ansikte haha.

-Haha okej, jag kanske blev lite skrämd

Efter vi hade beställt satt vi oss längst back. Jag satt bredvid Cody.

efter vi hade ätit klart frågade Cody mig om jag ville följa med ut och ta luft. Jag sa självklart ja!

När vi kom ut så tog Cody min  hand  och började springa.

Visste inte vart vi skulle men jag följde med......



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättebra skrivet! :)

2011-01-14 @ 18:29:51
URL: http://emeliestyle.devote.se
Postat av: Anonym

mer idag!

2011-01-14 @ 18:51:53
Postat av: Anonym

mer idag!

2011-01-14 @ 18:52:05
Postat av: frida lindberg

sv; okej tack för tipset!

2011-01-14 @ 20:01:51
URL: http://fridallindberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

När kommer nästa?????

2011-01-14 @ 21:08:40
Postat av: Anonym

Är det på riktigt?

2011-01-14 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0