MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 10

-Hahah jag lovar att du inte sjunger så dåligt,sa jag

-Har du hört mig sjunga sa Jasmine och båda började skratta.

Vi satt där och skämtade med varandra en stund. Både hon och jag skrattade så mycket så vi fick ont i magen. Jasmine har helt klart det gulligaste skrattet jag har hört...

JASMINE PERSPEKTIV

-Visst är vi tillsammans nu?, frågade Cody

-Jaa det är väll klart Cody

-Bra för du har ingen anning om hur mycket jag gillar dig, sa Cody.

-Men gud Cody.... Vart kan man hitta en mer underbar pojkvän?

-ingenstans jag var den sista kvar på denna planet

-Haha okej men jag tänker inte dela med mig om dig!!

-Du behöver inte vara nervös jag är bara din sa Cody med sitt underbart vackra leende.

Den där sista meningen Cody sa gjorde mig så glad. ”du behöver inte vara nervös jag är bara din”. Den där meningen fick mig att känna mig så perfekt.

Det var så skönt att bara sitta i solstolen och sola. Jag hade börjat lärt känna många av dom som var här. Alla var jätte trevliga och hade en super bra humor.

Jag hörde någon säga hej bakom mig och vända mig om för att ta reda på vem det var.

När jag vände mig om såg jag att det stog en brun hårig rätt så lång tjej bakom mig. Cody måste också ha hört henne säga hej (som inte förvånar mig eftersom han sitter bredvid mig) för han var redan uppe från solstolen för att krama om henne. Jag kände igen ansiktet men kommer inte ihåg från vart sen slog det mig det är ju Bella Thorne. Hej sa jag fast jag tror inte hon hörde mig eftersom hon inte ens kollade åt mitt håll när jag sa det.

istället för att försök få Bella att höra mig så började jag lyssna på Cody och hennes konversation

-Hej Bella sa Cody efter dom slutat kramas

-Hej Cody, jag har saknat dig så mycket

-Jag har saknat dig också vi borde träffas mer sa Cody

-Jaa det borde vi.

-Men jag är så glad att du kunde komma sa Cody med ett sned leende

-Jag är glad att jag blev bjuden.

-Hallå du är en av mina närmaste kompisar självklart ska du bli bjuden.

-Kom så går vi och badar sa Bella och tog Codys arm och började springa

Cody är helt galen i Bella (kanske lite för galen om du frågar mig).

Han kanske gillar Bella. Jag har läst i massa tidningar att dom dejtar men jag trodde aldrig det var sant. Jag satt kvar på min solstol och kollade på när Bella och Cody hållde på att leka med varandra. Dom såg verkligen ut att ha roligt och jag sitter här helt själv utan någon att ha roligt med.

Jag kanske borde hoppa in i badet? Nej det är nog bättre att jag sitter kvar här. Efter några minuter så bestämde sig alla sig för att gå upp från bassängen och förbereda sig för festen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0