MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 16

Cody ville åka hem först för att hämta kläder. Så vi bestämde oss för att mötas där vi först mötes. Jag byte om och märkte att jag hade duschat och sminkat mig på mindre en en kvart.

Så jag satt mig i tv rummet och kollade på Svampbob. Älskar verkligen Svampbob....



JASMINES PERSPEKTIV:
Svampbob var precis slut när jag hörde hur min mobil lät från köket. Jag reste på mig och sprang till köket och hämtade den. Jag hade fått ett sms från Cody, han skrev ''kan vi mötas vid 5?, jag måste fixa en sak först'' ''ja det kan vi, ses då'' svarade jag. undra varför han inte ville träffas nu, klockan var ju halv 2, vad skulle han göra i 3 och en halv timme? Jag bestämde mig att inte tänka på det nå mer, om ett förhållande ska fungera måste man lita på varandra. Jag gick upp på mitt rum och tog min dator och loggade in på twitter. Tiden gick verkligen jätte sakta, jag vill ju träffa Cody nu! Jag chattade med några på twitter ett tag, det fick tiden att gå lite snabbare. När klockan va halv 5 bestämde jag mig för att börja gå dit vi skulle mötas, det tog ju ett tag att gå dit iallafall.

CODYS PERSPEKTIV:
Jag var framme vid kiosken tjugo i fem. Jag visste att det var för tidigt, men jag ville vara här före Jasmine. Jag stod och väntade ett tag, men det var helt klart värt det!
När klockan var 5 i 5 såg jag Jasmine komma gåendes. Hon hade på sig ett vitt linne, jeans shorts och vita converse och hon hade håret i en hög hästsvans. Hon var verkligen jätte vacker, jag var riktigt lyckligt lottad som hade en sånn vacker och underbar flickvän.
- Gud vad du är vacker Jasmine, sa jag så fort hon kom såpass nära så hon hörde vad jag sa.
- Sluta Cody, du gör mig generad.

JASMINES PERSPEKTIV:
Cody var helt fantastisk. Han var allt man kunde drömma om, jag ville aldrig lämna honom, bara tanken fick mig att bli rädd! Vi gick hand i hand på stranden och bara pratade hela kvällen. Efter ett tag satt vi oss i sanden. Han tog fram en liten ask ur fickan och gav den till mig.
- Jag vill att du ska ha den här Jasmine, jag har aldrig varit lyckligare än jag är nu. Och jag vill att du ska veta att jag älskar dig.
- Och jag älskar dig också Cody, svarade jag och gav honom en kram. Jag öppnade asken och tappade nästan andan ..

det här är min (alice) andra episod på den här bloggen. jag är inte så speciellt bra på det här, men jag hoppas ni tyckte den var bra! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var skit bra, bara ni skriver nästan hela tiden.

2011-02-26 @ 23:15:07
Postat av: teenagelove

jag har börjadt med en novell om Christian Beadles.Läs och kommentera vad du tycker om den.

2011-02-27 @ 13:27:46
URL: http://teenagelove.blogg.se/
Postat av: teenagelove

jag har börjat med en novell om Christian Beadles.Läs och kommentera vad du tycker om den.

2011-02-27 @ 13:28:00
URL: http://teenagelove.blogg.se/
Postat av: Svarten97

bra kapitel, men nästan alla kapitel som ni lägger ut på bloggen är korta...

Det är bra att ni upptaterar ofta, men kan ni inte skriva lite längre kapitel? :P

2011-02-27 @ 17:04:53
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Julia

Jätte bra:)

Kolla gärna in min och mina kompisars novell :P

2011-03-08 @ 20:48:57
URL: http://jjustinbbieberstories.blogg.se/
Postat av: väntar...

episod 17 snart?? :/

2011-03-09 @ 19:59:40
Postat av: MER

Meeeeer :((

den är ju skitbraaaa

2011-03-10 @ 21:35:40
Postat av: Julia

När kommer del 17 ?

2011-03-12 @ 17:52:08
URL: http://jjustinbbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om det där om att du kanske inte är "speciellt bra på det här", så vill jag säga att fifan det är du. I alla fall bättre än den som skrev först som inte kunda använda kommatecken och stavade, tja, dåligt.

Det här är mina åsikter, så ni ska inte klanka ner på dem. Kom itne att säg att jag är feg för att jah inte lämnar ut namn, för du kan ändå se vem jag är, kolla bara IP numret :)

2011-03-24 @ 18:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0