MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 13

Jag ryckte till för jag hörde någon plinga. Vem är ute så här sent Klockan är ju 00.00 . Jag borde verkligen sluta kolla på Criminal minds när jag är själv hemma. Jag trodde inte jag skulle klara av att ställa mig upp. När jag försökte resa mig så skakade mina ben så det var nästan omöjligt att gå till dörren.


JASMINES PERSPEKTIV:

När jag öppnade dörren såg jag vem det var. Det var Cody.

- Vad gör du här? Jag har inte bett dig att komma

- Jag ville träffa dig sa han och gav mig en bukett med röda rosor.

- Jag vill inte ha dom, sa jag med en ganska kaxig röst. Fast egentligen ville jag det.

- Varför Jasmine, sa Cody med en ganska ledsen röst. Det var verkligen inte meningen att såra dig. Och bara så du vet så tycker jag du är dum som tror att jag gillar Bella.

-Nej, men du sårade mig. Du var inte med mig på hela kvällen, fattar du hur det kändes eller? DU bjöd dit mig, men var med Bella. Och bara så du vet så vill jag inte ha med dig att göra


CODYS PERSPEKTIV:

Hon smällde igen dörren mitt framför mitt ansikte. Man såg att hon hade gråtit för hennes maskara hade runnit. Men jag sa ingenting, jag ville inte att hon skulle bli ännu argare. Det sved att se henne såhär ledsen. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag började gå mot bilen och hoppade in. Min chaufför frågade vad som hände. Jag svarade:

-Jag förlorade nyss mitt livs kärlek..

-Om det är din livs kärlek så kan du inte låta henne gå Cody.

Cody hoppade ut ur bilen lika fort som han hoppa in. Om jag förlorar min livs kärlek så vill jag inte kolla tillbaka och ångra att jag inte gjorde allt för att få tillbaka henne.


JASMINES PERSPEKTIV:

Jag stängde dörren och försökte hålla tillbaka tårarna, men jag kände gråten i halsen på en gång. Fan, jag som entligen hade slutat gråta, sa jag högt för mig själv! Jag satt mig i vardagsrummet för att kolla klart på criminal minds, men det var redan slut, och jag som ville se hur det slutade. Jag gjorde mig klar och bestämde mig för att gå och lägga mig.


CODYS PERSPEKTIV:

Vad skulle jag göra nu då? Jag stod utanför bilen och kollade mot hennes hus. Jag såg att det låg en stege på gräsmattan. Jag tog tag i stegen och satt den mot Jasmines fönster. Det var fortfarande tänt i hennes rum, så hon var nog vaken. Jag började klättra upp för stegen, hennes fönster var uppet så jag klättrade in. Jag stod och bara kollade och undrade vad fan jag höll på med, hon kanske anmäler mig för inbrott. Plötsligt hör jag någon i trappan, jag skulle aldrig hinna klättra ner igen för hon skulle märka mig. Det stod en gitarr bredvid hennes säng. Jag tog den och satt mig på sängen.


Kommentarer
Postat av: Svarten97

hej, bra novell :)

2011-02-14 @ 16:39:24
URL: http://svarten97.devote.se
Postat av: Anonym

jag vill ha fler chapters i veckan, vad är det annars för mening med en novell blogg? ;o

2011-02-17 @ 22:25:40
Postat av: Rebecca

Justin Bieber är mycket sötare, sexigare och har bättre röst och låtar än Cody Simpson!

Och Justin har ett mycket mycket finare leende!

2011-02-18 @ 20:56:06
URL: http://justinbieberlyrics.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Asså förlåt men eran uppdatering SUGER

2011-02-19 @ 13:29:37
Postat av: Anonym

kom igen uppdratera. Novellen äger! :D

2011-02-20 @ 13:53:25
Postat av: Novell om Justin Bieber

Gillar du Justin Bieber läs min novell ! :D

2011-02-28 @ 19:25:19
URL: http://borntobesomebody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0