MY DREAM BECAME A REALITY-EPISODE 12

-Allt är lugnt tror jag bara behöver ta en nypa frisk luft sa jag

Jag reste mig upp och började gå. Jag kännde själv att jag behövde lite frisk luft.

När jag kom ut kunde jag inte fatta vad jag såg. VARFÖR JUST HON OCH VARFÖR JUST NU?.....

JASMINES PERSPEKTIV

;Det här är 15 gången Cody ringer. Jag fattar fortfarande inte att han gjorde det där mot mig. Han kysste inte henne men man kunde ju se hur de höll på med varandra.

Han kanske verkligen hade känslor för Bella Thorn. Han kanske sa att han gillade mig för  att han inte ville göra mig ledsen. Fast han kysst mig ju och om de andra inte hade kommit undra hur långt vi hade gått då. Tankarna av att ha sex med Cody när han fortfarande hade känslor för Bella gjorde mig mer och mer ledsen. Och nu kunde jag helt enkelt inte hålla tillbaka tårarna. Jag tror jag grät i minst 30 minuter. Jag trodde Cody älskade mig men jag hade visst fel....


CODY SIMPSONS PERSPEKTIV:

Det här är 17 gången jag hör den där upptaget tonen och den svider mer och mer för varje gång jag hör den. Jag vill bara att hon ska svara så jag får en chans att förklara mig själv.

Jag tror inte Bella tycker om Jasmine men jag tror inte Jasmine tycker om  Bella häller.  I alla fall inte efter vad som hände idag. Jag älskar verkligen Jasmine. Jag visste inte ens att hon existerade för en vecka sen.

Men jag har ändå fått dom här känslor för henne. De där röda kinderna hon får när hon skäms , hennes skratt som  jag skulle göra vad som helst för att höra varje dag i restan av mitt liv och hennes leende som gör så hela min kropp blir varm...

De där 3 sakerna är bara 3 av 100000 saker som gör att JAG ÄLSKAR HENNE

 

JASMINES PERSPEKTIV:

Jag sitter och kollar på Criminal minds och äter glass. Glass hjälper alltid när man känner sig ledsen speciellt Ben & Jerrys. Just nu letar Crimnal minds teamet efter en mördar. Mördaren lurar tonåringen att han är en trevlig person som känner deras mamma. Sen när tonåringen släpper in han, mördar han den stakars tonåringen och barnen tonåringen barnvakter. Gud vilken sjuk människa.

Jag vet att det är aldrig inte har hänt på riktigt men det känns så verkligt jag blir så rädd. Det blir jag alltid när jag kollar på det här fast jag slutar aldrig kolla för det är så spännande och jag älskar det. Alltid när jag kollar på sådana serier som CSI och Criminal mins tror jag att det händer på riktigt. Jag blir så rädda att jag alltid...

Jag ryckte till för jag hörde någon plinga. Vem är ute så här sent Klockan är ju 00.00 . Jag borde verkligen sluta kolla på Criminal minds när jag är själv hemma. Jag trodde inte jag skulle klara av att ställa mig upp.

När jag försökte resa mig så skakade mina ben så det var nästan omöjligt att gå till dörren. När jag äntligen hade kommit till dörren kollade jag ut och såg vem det var.....





 

Vad tror ni kommer hända i nästa episode?:D
Tror ni att Cody och Jasmine kommer bli tillsammans igen!?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Precis läst alla episodes. Jätte bra! Lova att aldrig sluta.

2011-02-10 @ 18:44:48
Postat av: sara

ååååh, hoppas dom blir tillsammans igen!!

Men hon ska vara svårflörtad ! ;)

2011-02-10 @ 18:45:01
URL: http://jblovee.blogg.se/
Postat av: jennifer

sjukt bra :)

2011-02-10 @ 19:08:27
URL: http://jannsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

om ni ska skriva såhär korta, får dom i alla fall komma upp oftare.

och ni har ju aldrig skrivit att dom har haft sex?

ni kan lixom inte bara hoppa typ från sak till sak.

+ att det blir jätte långdraget när det står typ såhär:

sen gick vi hem till mig. cody tog min hand, vi gick upp till mitt rum. sen så tittade vi på tv

ja, ni fattar..

det måste vara lite hopp i texten med, och glöm inte stor bokstav efter punkt..

Och stava rätt, jag stör mig ofta på sånt ;p

2011-02-12 @ 14:30:11
Postat av: Anonym

den är sjukt bra! längtar till del 13 :)

2011-02-12 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0